Sunday 8 September 2013

Penghargaan buat teman^.

Posted by athirahhuda at 18:36
Assalamualaikum!

Hai. Apa khabar? :) Ooke. petang ni nak bermanja-manja dengan blog. malas. buku letak tepi kejap. Boleh gitu? hehee. Hmm. sebenarnya ada dua minggu lagi sebelum final exam bermula. Banyak benda nak buat tapiii.. hati ni macam menggedik nak update blog. untuk siapa tak tahu. macam ada org baca je kan.. takpe2..

6 Sept. hari tu its my birthday! tak mengharap kawan2 sambut pun sebenarnya. Just ckp happy birthday pun dah oke. Tapi, tiba-tiba ada kejutan. Konon ada orang kidnap. bhahaha. comel je. Thanks sebab melengkapkan hari saya! 

               hee. macam kanak-kanak riang;) 

So, saya dah 20! ^. hahha


Lalala~ ni kawan saya. panggil dia zai. Dia orang Kedah. Dia naib timbalan ydp kelab kewangan taw. hm. Zai ni cool je orangnya. Baik. Solehah. Matured gittew. Saya suka kongsi cerita dgn dia sebab dia suka bercerita pengalaman dia. Saya sayang awak sampai syurga taw! ;)
Lagi satu, dia single lagi. huhuu klaw nak berkenalan bgtw je huda. email pun boleh! nnti huda tolong arrange kan. heheee. ;'))

ha,, yg ni pulak org yg rajin study. ^^ sgtt** hahha

Final exam just around the corner! Kawan-kawan, sahabat-sahabat mintak doakan huda. Diri ini amat memerlukan semangat dan sokongan. :( doakan ok! 

Nak berjaya
Nak sayang semua
Terima kasih semua!
Terima kasih sebab sudi jadi sebahagian dalam hidup saya.
Moga Allah merahmati orang-orang yang mengenali diriku ini :)

klik dekat sini ---> Westlife - My Love
Lagu ni dedikasi buat awak teman. :) you are my love bebeh^.^

0 comment:

Post a Comment

 

Life.Finance.Love Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review