Friday 19 April 2013

Jaga dia baik-baik.

Posted by athirahhuda at 18:38
macam mana nak jaga?

tak reti lah..

hm. hargai dia supaya dapat bersama selamanya.. hii *ttup mulut.*

nak dapat dulu bukan main susah, mahal, pastu da beli mahal tapi tak pandai nak jaga.

Sorry ....
.
.
.
.

 LAPTOP .. dah dua minggu aku guna kau, tapi tak pakai kipas penyejuk .. :( 

Harap2 kau sentiasa sihat, tapi 2 3 hari ni, bila on je laptop jadi *kurang kering (lembab) je tyme nak start... sorry, aku tak nak kau sakit sebab nanti aku jugak yg susah :') hii

Lagi pun angah cakap yg kau ni sakit sebab akulah.. aku selalu tak "shut down" kau elok2. Aku selalu "hibernate" kau.. sorry eh:') pasni aku tak buat dah..

Aku dah beli kipas penyejuk baru *kipas ok bukan lipas* hii.. sebabnya, yang lama dah hilang.. :)

So, kau jangan kurang kering*lemb** sangat taw.. aku sekarang mmpu bersabar je tggu kau on laptop nie, tapi aku bersyukur sangat kau tak rosak pun.. hahaha. Ook.


Jaga dia baik-baik


 banyak sangat-sangat dah *sticky notes* tuu ^.^



Jadi
.
.
.



#sayangilah LAPTOP anda sebaik mungkin.
#jaga dia baik-baik supaya anda sentiasa menghargai segala harta benda yang anda miliki.
Ok ! 
#assalamualaikum
*jawab3:)

byeeee^.^



2 comment:

Cikgu Akim said...

aishh...athirah nii...jagalah dia baik2...kan da jadik lembap tu...hahahha.... dia da berjasa ngn athirah err 3 tahun ea...hahha...

pss: saya punya lappy pun da meragam..sayang plak nak carik lain..sbb da berjasa 4 tahun da....

athirahhuda said...

hihi.. tula pasal. sejak cooler rosak, da xguna dah cooler, sebb tu kot dye merajukk.. 2 minggu xguna. now da beli yang baru:D laptop ni baru setahun jagung, tapi tulah sambil lewa je.. da jdi cmni baru la nk syg la apa lah.. ye lah takut rosakk. haha. ni pn kira dh ooke dah sikit.
Yup, selagi hayat lappy boleh digunakan,, gunalah sebaiknya :)

Post a Comment

 

Life.Finance.Love Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review