Thursday 20 November 2014

Assalamualaikum

Posted by athirahhuda at 23:10
Hai.

MashaAllah lamanya tak menulis dekat blog. hee

Rindu :)

Sekarang masih lagi dalam semester pertama. Final exam ada sebulan je lagi. pastu cuti balik rumah.. lama dah tak balik..Then, bulan dua tahun depan (2015) masuk uni balik yey! #eh ! kenapa yey ni.. sebenarnya #neyy =.'

Hmm camne ek. klaw lah  korang dah dapat sesuatu contohnya sesuatu kerja, adakah korang redha dengan kerja tu. padahal korang lebih suka kerja kat tempat lain yang korang lebih minat. Tapi tak dapat. 
Adakah korang akan usaha untuk dapat kerja yang korang minat padahal yang korang dpt sekarang dah ookay daripada tu. Cuma minat jee korang nak tukar apa yang dah ada sekarang.. ataupun korang ikhtiar..

Pening laa.. banyak sangat fikir pasal ni. Ya Allah, mohon sangat diberi kekuatan untuk berjumpa sepertiga malam.

may be ",


Sem depan yang tentukan aku graduate Bachelor in Islamic Finance ataupun Accountancy.
::tak nak berharap terlalu tinggi untuk dapat finance tapi masih punya hati untuk tukar::
=.=
HARUSKAH? 

hmmmm

2 comment:

Cikgu Akim said...

Dulu Athirah ambil Islamic finance kan..so ikut rasa hati tu..kalau rasa kuat ntuk tukar bidang yg lebih dminati xsalah mencuba..Dpt tukar ke x tolak tepi dulu..Usaha dan usaha....Sbb bila buat sesuatu yg kita minat, hasilnya akan lebih memuaskan..In sha Allah semua dipermudahkan...moga dapat apa yg dihajati...

athirahhuda said...

Betul tu.. Dapat ke tak tu lain cerita. Asalkan kte usaha yang terbaik.. Thanks @cikgu akim :) Yup. Moga Allah permudahkan segalanya.. amiinn..
Kena selalu ingat:
“La yukallifullahu nafsan illa wus’aha”
Allah tidak akan membebankan seseorang hamba itu melainkan dengan apa yang terdaya olehnya” (Quran Surah Al-Baqarah, ayat 286)

Post a Comment

 

Life.Finance.Love Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review