Sunday 17 November 2013

Dia gelakkan aku?

Posted by athirahhuda at 01:10

Kelakar sangat ke prinsip hidup aku?
Salah ke aku ada pendirian camtu?
Kolot sangat ke aku?
Rugi ke aku?



Diam tak bererti aku tak de perasaan.

Aku tahu, kau mempunyai alasan tersendiri. Alasan kau pasti kukuh. Sekukuh tembok besar China.
Segala yang ditetapkan untuk kau sudah tertulis dan terselit hikmah.

Walaupun kau takde kene mengena pun dalam diari hidupku. Tapi aku plek. Geram pun ada.

Tak kesah lah kau nak gelak ke, nak guling sambil gelak ke..
Yang penting aku sentiasa YAKIN
KEYAKINAN aku takkan hilang selagi aku berpegang pada tali-Nya
Moga aku sentiasa diberi peringatan
Moga aku sentiasa berlumba-lumba mendekatkan diri pada cinta-Nya
Moga aku sentiasa dalam redha Allah.

Aku sentiasa letakkan harapanku sepenuhnya kepada Allah, kerana aku tahu Dia tidak akan sesekali mengecewakan hamba-Nya

#SpreadLove
#RandomStory

0 comment:

Post a Comment

 

Life.Finance.Love Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review