Friday 21 September 2012

SAHABAT

Posted by athirahhuda at 00:32
Subahanallah..

 Memang pedih,perit hati nie, ble kte cakap elok2 dengan orang tu & mintak maaf kat dye.Tapi dye tak maafkan kte n macam kte je yang salah... 

Awak tak maaf kan saya n tak jaga hati saya langsung. Hei ! ketahuilah bahawa hati seorang itu mudah terasa. Saya rasa macam saya langsung tak dihargai sepanjang perkenalan kte. Saya sedih sangat !!

tapi kenapa awak buat saya cam nie. Ingatlah, hati sangat mudah terguris. Jaga hubungan dengan Allah, Jaga juga hubungan dengan manusia.. barulah hati sentiasa tenang & segala yang kita buat dipermudahkan.. Semoga Allah merahmati kamu. Saya kecewa.

Saya tak boleh kalaw saya tengah happy, tiba2 ada orang marah saya.. Saya rasa macam nak nangis T_T sorry.


p/s : Awk dlm cerita ini ialah sahabat. Jagalah hati sahabat yang lain ,insyaAllah hidup kita akan sentiasa diberkati olehNya. Jangan pentingkan diri sendiri sebb kt dunia nie kta hidup bukan seorang je. 
Bersahabatlah dengan semua orang & sayangilah sahabat anda seperti anda menyanyangi diri anda sendiri . ok ! :))  >>Indahnya Persahabatan<<

0 comment:

Post a Comment

 

Life.Finance.Love Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review